Thursday, October 21, 2010

20/10/2010 - --->> T T

T_T huhhuuuuu....sesungguhnya aku sgt sedey di kala dan ketika ini...
someone that i luv was break my heart...T_T
bkn salah dye, aku pom tau, mmg bkn salah dye..
tp aku yg hina ini terlalu berharap...
hati manusia x boley dipaksa...
aku x boley hentikan apa yg ku rasa, aku x mampu putuskan harapan yg ku bina..
tp pada detik 20.10.2010 menghancurkan segala..
sakit...aku sakit...
ya Allah, berilah kekuatan pada hamba-Mu..
sahabat, kirimkan aku semangatmu..
sesungguhnya aku sgt memerlukan mu...

hmmmm...menangis lagi...
secebis ayat yg aku fikir x akan ku lupe smpai bila2...
kmudian dye berpesan "jgn menangis, jgn sedey, jgn kecewa"
maaf...aku x mampu syg...aku x mampu...
kamu beri punca dan kamu tawarkan penawar...
aku x mau..sesungguhnya x rela..



20.10.2010
tarikh yg cantik...
tp beri sakit kpdku..

sampai disini..
tiada lg si mata coklatku..

selamat tnggal 20.10.2010
slamat tnggal walidku..

~hati yg menangis fasihahibrahim~

No comments: