Friday, October 15, 2010

1st in 2010

cakkk!!haha..dis is my 1st entry in 2010 after almost two years leave my bloggy moldy wihout my touch..

tetibe tringat kt my bloggy. nothing to say but now i'm so dizzy wif all about bbi2421 esaimen that i have floating around in my head. x ske bi..x ske..wekk

sem ni mcm2 dugaan woo...my subject, my lecturer, my frens, my si mate coklat and oso my self..
final exam juz around da corner but i have nothing in my head. mok kate "benti blajo dik, kije la cpt"..hehe..kalu ikutkan mmg ler nop keje but not now mom..sabo neh, nati kite abish blajo, kite kije molek2..^^..insyaAllah dgn doa dr mok and other family members.

rindu gler kt umah..althought my house x smpurna, x besa. x slesa but mcm org skmo kate, rumahku syurgaku...sbb di situ org2 kesyganku ade..study week ni kwn2 ramai nk balik termasuk ler my roomate...huuu..smpai ati ye ana..hee, xpe nati bley pesan jerok penang lagi...^^

ermm, tu je la..need to go to ss to buy perkakas nk wat air for postmotem paintball srm mlm ni...
daaa..

***i think i have to force myself to update my bloggy..^^

~~~my true self nur fasihah ibrahim~~

No comments: